dilluns, de novembre 15, 2010

Pregària diària pels sacerdots

Oh bon Jesús,

Et preguem perquè avui els sacerdots de tot el món i, en especial els de la nostra diòcesi de (nom diòcesi), siguin fidels, humils i exemplars. Et demanem que estiguin ben units entre ells, amb el bisbe (nom bisbe diòcesi) i amb el Papa (nom Papa), per tal que puguin ser portadors de la Bona Nova de l'Evangeli amb renovada il·lusió. També et demanem que ens enviïs nous i sants sacerdots per tal que la teva Església pugui seguir sent sal de la terra i llum del món.

2 comentaris:

  1. Mira, aquí en tens una altra:

    "Estimat Jesús,
    et dono gràcies i et prego pels capellans amb qui m'he creuat durant la vida, als que han estat amables amb mi i als que no ho han estat tant, perquè d'uns i altres he après.
    Et dono gràcies i et prego pel capellà que em va batejar, pel capellà que em va preparar per a la Primera Comunió i pel bisbe que em va Confirmar (A. C. S.). També et dono gràcies i et prego pel capellà que em va començar a preparar per a la Confirmació i pel que em va acabar de preparar, el qual s'ha secularitzat. Et dono gràcies i et prego per aquells capellans que m'han encoratjat en moments donats de la meva vida, per aquells que han visitat la meva llar, per aquells que han tingut cura dels malalts de la meva família,...
    Et dono gràcies i et prego, Jesús, per tots els capellans: tant els més rígids i estrictes, com els més "light". També pels que no conec, però n'he sentit a parlar. I especialment ara et prego pels que estan a les acaballes d'aquesta vida terrenal, en agonia. Recorda't de tots i estima'ls a tots. Especialment recorda't dels que són ancians, els que estan malalts i els que es troben sols. Amén".

    ResponElimina