Per què el màrqueting multinivell és legal?

Vaig estar un mes i mig estudiant el marketing multinivell i puc assegurar, que vaig entendre la diferència entre marketing multinivell i esquema piramidal.

En marketing multinivell, l'empresa et dóna comissions per les compres que fan a l'empresa persones de la xarxa que has ajudat a crear. En canvi, en un esquema piramidal, a vegades no hi ha producte, poden ser cèdul·les de l'abundància, o bé et demanen una quota sense res a canvi a l'entrar.

Per altra banda, fixa't en un exemple important. Securitas Direct acaba de firmar un pacte amb ACN, companyia de marketing multinivell, per vendre alarmes a través d'aquest tipus de venda directa en xarxa. The Phone House també té un conveni amb ACN per vendre serveis de mòbils i ja als anys 90a IBM va comercialitzar productes a través d'empreses de marketing multinivell.

Et recomano, com a persona culta que ets, que llegeixis Ola 4 de Richard Poe per tal que t'adonis que els fonaments d'aquesta indústria venen de lluny i que han generat moltes oportunitats i solucions per a milions de famílies al món.

Per tots aquests motius, no pas per fanatisme, defensaré el marketing multinivell legal i les empreses que amb el seu esforç, ajuden a construir les nostres societats. No tinc dades de Forever Green, però sé que ACN, en 5 anys que fa que està a Espanya, té 19.000 persones distribuïnt serveis propis i aliens, com t'he dit, referents a les telecomunicacions i ara a les alarmes així com també a l'energia. Si llegeixes bé la llei del 1996 també posa en clar, les diferències.

El marketing multinivell pot ser, és i serà, un autèntic revulsiu per les nostres economies. Ola 4 de Richard Poe ho demostra.